menu

Paula Abdul masih mendapatnya, lebih daripada 30 tahun selepas dia pertama kali meletup ke panggung muzik

Oleh Nina Steele

Paula Abdul secara konsertmenonton Paula Abdul melakukan nombor satu lagu "Straight Up" pada 'Late Show Akhir dengan James Corden', adalah kegembiraan tulen. Di 56, Paula yang telah tiada anak, telah kehilangan sebarang tarian dan bakat menyanyi yang menjadikannya bintang sepanjang tahun ini. Ramai di antara generasi muda hanya boleh mengenali beliau sebagai perwakilan dalam pertunjukan bakat, termasuk Pop Idol, tetapi ada masa ketika dia kelihatan tidak dapat dihalang sebagai penyanyi / penari. Syukurlah, peminat muziknya boleh bersorak, kerana dia kembali dan pergi melawat.

Lawatan itu ditaksir sebagai tur solo pertamanya di lebih dari 25. Ia dijadualkan bermula pada bulan Oktober 3rd, 2018 selama tujuh minggu, di mana dia akan tampil di bandar-bandar 26 di seluruh AS. Jika anda seorang peminat Paula Abdul dan mahu melihatnya dalam tindakan, saya cadangkan anda mengetuai dia laman web di mana butiran lebih lanjut diberikan pada tarikh yang tepat dan bandar-bandar di mana dia akan melaksanakan. Pertunjukan pertamanya adalah di Morristown, New Jersey.

Paula memberikan gambaran kepada kehidupan pribadinya dalam satu temuduga dia memberi 2014. Sama seperti ramai wanita yang dibesarkan untuk mempercayainya ibu tidak dapat dielakkan, dia juga fikir ia akan menjadi sebahagian daripada jalannya pada beberapa peringkat. Bahawa ia tidak berlaku tidak sepatutnya mengganggunya, ketika dia ketawa ketika dia berkata: "Jujur saya fikir sekarang saya akan mempunyai tiga anak yang telah lulus kuliah pasti; mungkin juga menjadi nenek ". Kehidupan selalu mempunyai cara merendahkan kita, dan mereka yang dapat melihat melalui semua bunyi di sekeliling mereka, akhirnya menyedari bahawa kita semua individu, dengan jalan yang unik dan berbeza. Paula seolah-olah telah mencapai realisasi itu.

Kembali kepada penampilannya di 'The Late Late Show dengan James Corden', dia tidak dapat memilih pertunjukan yang lebih baik untuk melancarkan semula kerjayanya, terutama jika dia mahu merayu kepada penonton yang lebih muda. Video pertunjukannya telah dilihat lebih dari 5 juta kali di laman facebook pertunjukan dan lebih dari 155 seribu kali di youtube, pada kiraan terakhir. Pada zaman media sosial, terutamanya dengan video-video James Corden yang sering menjadi virus, itu pasti langkah pintar. Dan ia membantu bahawa dia sendiri masih kelihatan hebat. Perkara-perkara imej, sama ada kita suka atau tidak, terutamanya jika anda seorang pelaku.

Cakap Fikiran